Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

.changes.

Ουφ, μπηκε κι ο μαης. Κι ενω μυριζει καλοκαιρι, βρεχει. Γιατι βρεχει? Ηλιθια ερωτηση, το ξερω. Τρεχα γυρευε και η απαντηση βεβαια. Τελοσπαντων. Η κακη ψυχολογια παντα παραμενει. Και δεν ειναι πως δεν θελω να αλλαξει. Ειναι πως δεν γινεται κατι για να αλλαξει. Θα μου πει βεβαια καποιος, "Δεν προκειται να γινει τιποτα απο μονο του για να αλλαξει η κατασταση! Εσυ θα πρεπει να κανεις κατι για να την αλλαξεις!". Ναι, ας πουμε πως συμφωνω. Το οτι θελω κατι ομως, δεν σημαινει πως κανω και κατι για να το πετυχω? Ετσι νομιζω. Και πιστευω πως οσο μπορω, συμβιβαζομαι, προσπαθωντας παντα να φτασω στο επιθυμητο αποτελεσμα.

Μηπως ομως το οτι προσπαθω να συμβιβαστω με τα πραγματα που εχουν ερθει και συνεχιζουν να ερχονται στη ζωη δεν ειναι η σωστη αντιμετωπιση? Μηπως πρεπει οχι μονο να μη προσπαθω να συμβιβαστω αλλα να παρω τα πραγματα στα χερια μου και να τα αλλαξω ολα?

Μηπως πρεπει τελικα να "γυρισω σελιδα" σε ολα? Μηπως πρεπει να κανω κατι σαν νεα αρχη? Να αντιμετωπιζω διαφορετικα τα οσα μου συμβαινουν? Δεν ξερω, ποτε δε μου αρεσε να παιρνω ρισκα και να τα "πεταω" ολα στον καδο. Και γι' αυτο προβληματιζομαι. Το οτι καποια στιγμη βεβαια αποφασισω να κανω την αλλαγη, ειναι σιγουρο. Το θεμα ειναι ο χρονος.

Το ποτε και το σε τι κατασταση θα βρισκομαι. Σιγουρα, υπαρχουν και χειροτερα. Αλλα στην τελικη κανενας δεν μου απαγορευει να κανω μικροαλλαγες (αρχικα) οι οποιες στο κατω κατω ποτε δεν εβλαψαν και κανεναν.Ετσι δεν ειναι?

Αυτα και για σημερα. Και 3 λεξεις που αντικατοπτριζουν την "καθημερινοτητα" μου: δυσκολιες, προβληματα και τρεχαματα. Και ισως στην τελικη ολα αυτα να ειναι μικροπραγματα, τα οποια με αποσπουν απο το να βρω και να δω την ουσια. Ποια ουσια? Δεν ξερω.
cipherk.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου