Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

.ίσως.

Ίσως λοιπόν. Πιθανότητες, ευκαιρίες, δυνατότητες, ενδεχόμενες εξελιξεις. Ας ξεκινήσω όπως συνηθίζω πλέον:

Ίσως: επίρρ. πιθανόν, είναι ενδεχόμενο, μπορεί.

Ίσως τελευταία να μην είμαι στα καλύτερά μου.
Ίσως να μην μπορω να δω πολλά πράγματα που είναι πασιφανή.
Ίσως να μην θέλω να τα δω.
Ίσως απλώς να τα αποφεύγω, το καθένα με διαφορετικό τρόπο.
Ίσως να έχω νέυρα για το οτιδήποτε.
Ίσως και όχι.
Ίσως να πρέπει να αλλάξω.
Ίσως να μην θέλω να αλλάξω.
Ίσως να φοβάμαι την αλλαγή.
Ίσως και όχι.
Ίσως να χρειάζομαι ψυχίατρο.
Ίσως να μη χρειάζομαι κανέναν.
Ίσως να μην έχω κανέναν.
Ισως να νιώθω μοναξιά.
Ίσως να χρειάζομαι απλώς μια αγκαλιά.
Ίσως να αντιπαθώ κάποια άτομα.
Ίσως να συμπαθώ κάποια άλλα.
Ίσως να μην έχω καθαρές πολιτικές απόψεις.
Ίσως και να έχω.
Ίσως να μην είμαι αυτό που ονειρευόμουν όταν ήμουν μικρός.
Ίσως να μην γίνω ποτέ.
Ίσως και να γίνω.
Ίσως να γελώ χωρίς λόγο και αιτία.
Ισως και όχι.
Ίσως να είμαι μια σταγόνα στον ωκεανό του σύμπαντος.
Ίσως να είμαι κάτι παραπάνω.
Ίσως και όχι.
Ίσως να είμαι μισάνθρωπος.
Ίσως και όχι.
Ίσως να είμαι συμπαθητικός.
Ίσως και όχι.
Ίσως να αισθάνομαι άβολα μερικές φορές.
Ίσως να αισθάνομαι όμορφα κάποιες άλλες.
Ίσως να είμαι ένας απλός κομπάρσος στο θέατρο της ζωής.
Ίσως και όχι.
Ίσως να έχεις δίκιο.
Ίσως να έχεις άδικο.
Ίσως να μην σκέφτομαι τον εαυτό μου.
Ίσως να μην σκέφτομαι τους άλλους.
Ίσως όλα αυτά να τα ονειρεύομαι.
Ίσως αυτά να είναι ένας εφιάλτης.
Ίσως και όχι.
Ίσως να μην θέλω να ξυπνήσω.

Όλα αυτά..ίσως.
cipherk.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου